Ostuinfo

Ostu sooritamiseks võib ennast registreerida veebilehel. Tutvu e-poes pakutavate toodetega ja vali sobivad tooted ostukorvi. Kui oled oma ostud sooritanud, ava ostukorv ja kontrolli üle, kas kõik tooted said õigesti valitud - vajadusel kustuta ja vali õige toode uuesti. Kontrolli üle oma isikuandmed ja aadress, kuhu soovid tellitud tooted saada ning telli valitud tooted. Sinu meilile tuleb tellimuse kinnitus kaupade olemasolu ja tarneaja kohta.

 

Ostukorvi valitud toodete hinnad  ja saadavus
e-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Kui tegemist on kampaania või allahinnatud toodetega, siis on soodushind eraldi välja toodud. Hinnad on näidatud hetkeseisuga ning võivad jooksvalt muutuda. Starplayer OÜ internetipoel on õigus tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu. Kui kliendi poolt tellitud kaup on antud hetkeks lõppenud, teavitame sellest klienti viivitamatult, teavitame uue kauba saabumisest või tagastame soovi korral raha. Soovi korral on võimalik kaup asendada mõne muu tootega või oodata uue kauba saabumist. Viimases lepitakse eelnevalt kokku.

Maksmine toimub tellimuse põhjal koostatud arve alusel. Tasuda on võimalik e-mailile saadetava arve alusel internetipankades või pangakontoris.

 

Kauba kohaletoimetamine
Ostjal on kauba kätte saamiseks järgnevad võimalused:
-Kaup saadetakse Smartposti või Omniva pakiteenuse vahendusel kliendile lähimasse pakiautomaati. Paki saatmise kulu on 3 euri.
-Kaup, mis ei mahu pakiautomaati, tuuakse koju kätte Eesti Posti kulleriga kliendiga eelnevalt kokku leppides.
-Klient võib kaubale ise järgi tulla aja eelnevalt kokku leppides (Kreutzwaldi 3, Tartu , EMÜ spordihoone).

NB! Kui kulleril ei ole võimalik pakki üle anda (aadressaat ei ole kättesaadav), viiakse pakk lähimasse postkontorisse. Sealt saadetakse vastav teatis ja pakk tuleb ostjal ise ära tuua. Starplayer OÜ ei vastuta AS Eesti Post teenuste eest. Kauba kohale toimetamise kulud kehtivad tellimustele Eesti Vabariigi piires.

 

Pretentsioonide esitamine ja kauba tagastamine
Toodetele kehtib pretensioonide esitamise tähtaeg seaduses (Võlaõigusseadus) ettenähtud korras ning vaid koos ostuarvega. Kauba tagastamiseks peab Ostja tegema müüjale vastavasisulise avalduse (avalduses märkida ostja nimi, ostukuupäev ning arve nr.) e-maili teel janno@starplayer.ee . Teil on õigus tagastada meie e-poest ostetud kaup 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates kättesaamisest.  Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, kahjustatud ja pakend ei tohi olla avatud. Ettevõte tagastab kliendile raha 3 (kolme) kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Raha tagastatud kauba eest kantakse samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest. Makstud saatekulusid ei tagastata. Tagastamisega seotud kulusid ei kompenseerita.

 

Lepingu tingimused ja privaatsus
Kliendi poolt esitatud andmed on konfidentsiaalsed ja neid ei edastata kolmandatele osapooltele. Erandiks on juhud, kus kauba kohaletoimetamiseks on vajalik kullerteenuse osutajale edastada kliendi nimi, telefoninumber ja kohaletoimetamise aadress.

 

Lepingu jõustumine
Ostja tellimus loetakse üldjuhul pakkumuseks võlaõigusseaduse (VÕS) tähenduses sõlmida tellitud kauba ostu-müügi leping. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Ostjale eraldi teatama. Ostu sooritamise ning makse tasumisega kinnitab Ostja, et on tutvunud tellimistingimustega.

Hinnad, tekstid ja kaupade saadavuse info võivad muutuda ette teatamiseta. Juba vormistatud tellimused täidetakse tellimisaegse hinnakirja alusel.

 

Starplayer OÜ meeskond